vädret = dålig uppdatering

hej på er!
knäppt att jag haft så hög statistik trots den väldigt dåliga uppdateringen, men jättekul! ni är bäääst.
mina dagar ihar iaf tillbringats ute i solen förutom pauser som bestått av promenader, springturer och mat!
kämpar verkligen med kosten och träningen nu in i det sista innan sommarlovet :D

hur som helst så hade vi nationella i engelska, uppsatsskrivning stod på schemat och jag tror det gick bra iaf. kändes helt okej! redan fredag imorgon och då blir det antingen fest eller hemmakväll, får se eftersom på lördag drar jag med tjejerna på tävling i Falkenberg! wiiiihuuu finalen som vi ska ta hem! taggad till tusen.
nu ska jag fixa mat, puss sålängee
bilden är tagen någon gång bara sådär i all hast, enormt ful men whatevvaaa '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback