Utkast: Maj 12, 2012

hej på er mina fina!
tänkte börja med att säga att jag hade en väldigt bra kväll igår hos elias med många fina människor! (bilden är från igår)

och idag då? jo, blev väckt vid halv 9 (helt död eftersom jag somnade halv 2) och därefter var det snabba ryck innan vi åkte ner till kyrkan för att se när min syster och hennes kompisar blev konfirmerade. alla var superfina & det var kul faktiskt. påminner lite om när jag själv konfirmerade mig! bilder får ni se i nästa inlägg.
efter kyrkan åkte vi alla (läs: hela släkten) hem till oss för att äta riktigt god mat och efterrätt samt titta på när filippa öppnade alla sina presenter. även jag fick en present, ett kors-halsband som är hur fint som helst verkligen. visar er någon gång. nu ska vi spela spel! vad kvällen har att erbjuda vet jag inte än, pusss


Kommentarer
Postat av: Lova

sjukt fin!

2012-05-13 @ 02:26:14
URL: http://lovaa.blogg.se/
Postat av: JULIA

Gud så fin !!!

2012-05-13 @ 23:33:04
URL: http://juliau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback