tröttnos

tjeena.
sitter i sängen och lyssnar på avicii som för övrigt är en grym artist.
när jag vaknade i morse var jag helt död, halsen tog kål på mig och huvudet snurrade men trots det gjorde jag mamma sällskap till tygladan ganska tidigt. efter det hem och vila en stund innan jag satte mig med näsan i matteboken ca två timmar. MÅSTE fan klara nationella på tisdag!!
senare vid halv sju åkte jag ner till sanden och spelade volleyboll med malin, adam, alex, corre, hampus, peter, albin & oliver. riktigt kul! är verkligen glad över att jag har så fina vänner.

nu ska jag kolla på en film sen ladda upp inför morgondagen som är mellan halv nio till fyra. älska måndagar..
godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback