sommar och sol vi har kort tajt kjol och vi vill ha dig

hahha fy vad dålig statistiken är nu när jag inte uppdaterar.. ;) inte konstigt! men blir bättring snart när jag orkat ladda min systemkamera bland annat & fastnar på kort hehe..

har spenderat hela dagen i solen i princip. först här hemma på altanen & resten nere på sanden med mina underbara klasskamrater och andra fina människor! älskar verkligen när det är så bra väder, alla blir på så bra humör och alla pratar med alla typ. underbart!

ska faktiskt gå och lägga mig nu, för vet ni vad!? imorgon blir det göteborg med klassen! först ska vi tävla i en tävling som vi gått vidare till (om man vinner så vinner man en resa till Bryssel med klassen) & sedan blir det Liseberg med mina goaste vänner filippa adam alex hampus albin martin & musse (tror jag?)! WIIIEE. ska bli så jäkla kul!!
gooooodnatttt
ahahaha sleeeeeeeeten, tagen för några dagar sen när jag var blekfis

Kommentarer
Postat av: JULIA

gud så fin!

2012-05-27 @ 15:00:51
URL: http://juliau.blogg.se/
Postat av: Frida Alfredsson

Vacker fan!

2012-05-27 @ 18:16:08
URL: http://iorh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback