mycket att se fram emot sommaren 2012!!

tjeeeena snyggingar!
sitter just nu i sängen och kollar ett avsnitt av big brother. träningen förut var okej, vi fick bland annat information om invigningen av gothia cup i sommar som vi förmodligen ska vara med på!! kommer bli helt sjukt roligt. tänk er oss på golvet i ullevi arena (göteborg) med ca 50.000 i publiken? herregud, där vill man inte göra bort sig asså! :D

för övrigt var jag förbannad hela dagen i skolan.. sög verkligen. tur jag har mina fina kompisar filippa & adam där idag som alltid peppar upp mig ändå! ska kolla klart BB nu sen sova, nationella i engelska imorgon! nervös som fasiken eftersom jag är kass på hörförståelse.. jaja, bara jag blir godkänd är jag nöjd.
pusssssssss
invigningen av gothia cup förra året, craZy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback