älska vädret!!

sha! ligger ute på malins (larsson) altan och solar med henne, hur gött som helst! fått en del färg faktiskt. är fortfarande inte helt frisk men idag är det iaf betydligt bättre än igår.. haha förlåt för mitt fina agro-inlägg. menmen! blev på bättre humör när jag fick tillbaka nationella i svenska idag iaf, blev sammanlagt ett B varav mitt muntliga fick jag A på, kändes skitbra för att vara ärlig :D behövde det nu i allt depp.

men nu ska jag inte vara osocial mot malin, puuusss

jag & malin (solvang) förra året, min finaste finaste vän. love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska inte du länka vinnaren som vann din tävling på bloggen? veckans blogg tyyyyyyyyyyyyp

2012-05-23 @ 18:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback