oops

failade lite igår med uppdateringen, men hade betydligt bättre saker för mig!
men jag frågade malin om det var okej att jag gjorde 8 inlägg idag istället, och det var okej men även en sista chans annars vinner hon "vadet". men hur ofta gör man 8 inlägg per dag? haha har ju slut på idéer.. jaja!

gårdagen var som sagt väldigt bra iaf, slutade skolan vid halv två & då drog jag in till stan en sväng. sen vid kvart i 5 kom niklas till mig och då gick vi direkt ner till stan igen för att möta upp line, vi skulle kolla på min systers kabaré! riktigt duktiga var dom, fast vår var bättre (a) hehe. hon fick även en hel bukett med rosa rosor av mig&niklas, glad blev hon iaf så antar att det var värt dom pengarna....
när den var slut åkte vi hem till mig och sen tog han bussen vid halv 11 ungefär.
jättemysig dag med bästa vännen& fina killen. 

bilden är tagen från facebook.

Kommentarer
Postat av: Anonym

niklas?? vem ? :D

2012-03-08 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback