ledig!!

haha satt och grejade i paint, förvånad själv över hur jag ens kunde göra dom här bilderna haha! nu tycker ni som är bäst på sånt här att det här är superdåligt men jag är ju faktiskt nybörjare...

är hur som helst LEDIG idag! studiedag - himla götttt!
dagens planer:
- slinga håret
- plugga
- sola med martin
- överby en sväng om jag hinner
- träffa kompisarna för en filmkväll eller åka med niklas hem, vi får se lite hur det blir dääär.

ser ut som en bra dag, hoppas verkligen mamma orkar fixa slingorna, för jag har en hemsk utväxt nu verkligen.. ni kanske inte tänker på det men det gör jag!
nu ska jag ta tag i plugget, houj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fanny, du är en snygg och go tjej. Ta hand om dig!:)



/En gammal klasskamrat

2012-03-22 @ 20:38:41
Postat av: Sandra

Hej Fanny!

Härlig blogg du har, jag undrar lite över det grå linnet med ett svart kors på, var har du köpt det?

Mvh

Sandra

2012-03-25 @ 18:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback