kommer inte på någon rubrik

heeeeeeeej
kom nyss in efter att ha följt fina niklas till bussen. (vädret är ju helt underbart!!)
gårkvällen blev väldigt lyckad faktiskt, niklas kom hit vid halv 7 ungefär och då pratade vi & kollade film och bara hade det allmänt mys. sen kollade vi även melodifestivalen med pappa & åt varma mackor.
när det var slut gick vi ner till martin i stan där hela "gänget" från min klass var plus några fler. mycket trevligt!
vi var hemma runt halv 2 tror jag och då la vi oss i sängen och somnade strax där efter.

idag har vi bara legat i sängen hela morgonen, finns ju inget bättre. eller mysigare heller för den delen! men efter frukosten tog han som sagt bussen och nu ska jag ta tag i lite plugg innan jag ska träna mina små-tjejer med klarisen.

vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback