extas

tjaaa, sitter & skriver på mitt tal som ska vara inne imorgon. är näästan klar nu, ska bara skriva ett stiligt avslut!
känns gött att vara klar med det nu.
skulle egentligen åkt ner till adam för att kolla några BB-avsnitt med han och kompisarna men det blev lite för sent nu så tror jag skippar det! får lägga mig i sängen och kolla själv med pop-corn, oh! det lät som en bra idé heehe.
och äääntligen fredag imorgon, fy satan så gött, har inte längtat såhär mycket efter helg på länge, och ändå var jag ledig igår? jaja så kan det vara.

har absolut ingenting att blogga om idag, JÄKLAR ja, skulle ju visa er håret men haha nej, det orkar jag inte nu så det får ni se när jag tar en ny "ego-pic". ahja vi hörs imorgon! PUSS

- just det. badade med klassen idag. det var riktigt kul faktiiiiskt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

får man underkänt i idrott om man inte är med och badar?

2012-03-22 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback