dagen

tjena snyggingar! allt bra med eer?
med mig är det finfint, har haft en grymt bra dag men goa brudar!
jag & elma har stått modeller för min bästa vän malin som går stylist, samt hennes kompis sara.
vi blev fotade i alla möjliga vinklar och hörn. & det är verkligen inte så lätt som det ser ut att vara haha, man måste komma med många egna idéer osv. vet inte riktigt om vi kommer få tillgång till bilderna som togs, men isf lägger jag upp dom här så ni får se, tror faktiskt dem blev riktigt bra så det ska bli spännande! :D

nu kommer snart adam & några fler från gänget (tror jag?) hit & kollar BB samt finalen i sveriges mästerkock!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Jaaqline

klickade in på din blogg, vet inte hur..

men jättefin header i alla fall! :)

2012-03-28 @ 19:16:21
URL: http://jaqlineforsure.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hoppas ni får publicera bilderna! Kan tänka mig att dem blir hur bra som helst med er två som modeller! :)

2012-03-28 @ 21:04:29
URL: http://aggeoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback