t r ö t t

hej på er, är helt slut i armarna och ryggen efter att ha passat mina små söta barn hela dagen idag och igår. bara två dagar kvar nu. men det är faktistk riktigt kul och dom är alltid lika glada vilket gör att man själv blir på bra humör och bara njuter av att få vara där nere i hallarna!

nu är jag bara hemma snabbt för att göra mig iordning innan jag drar iväg till tränaren eva på onsjö! där vi ska ha en lagkväll med gymnastiken. det blir bland annat grillning, tipspromenad och bad i poolen vad jag vet sen får vi se vad som händer mer. ser fram emot en kväll med mina goa brudar iaf! 

men nu har jag bråttom, vi hörs ikväll eller imorgon. tjiiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback