sveriges nationaldag

heeeej, ska strax dra mig mot favoriten en bit härifrån men innan det ville jag bara kika in här!
idag har jag knappt gjort någonting förutom att fixa min fula utväxt, håret har inte torkat helt ännu så vet inte hur resultatet blir men jag tror det blev helt okej iaf! tur jag har en mamma som är duktig på sånt! hehe skönt att vara helt blond nu över sommaren :D

är det bara i min familj som vi inte firar nationaldagen? verkar nämligen som att nästan alla mina vänner och deras familj/släkt gör det? hmm.. jaja, inte så viktigt tycker jag. finns ju roligare saker att fira menar jag haha.
men nu får jag skynda mig, pussss

hahaha en gammal bild från när jag sist slinga håret

Kommentarer
Postat av: Sarag

Jag undrar en sak som jag verkligen vill ha svar på.. När du skulle försöka komma över Ahmed hur gjorde du för att glömma honom? är nämligen i samma situation och vet inte hur jag ska glömma den killen jag precis vart tillsammans med.. Snälla svara.. =)

Älskar din blogg!

2012-06-07 @ 14:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback