satsar till tusen på träning & kost denna veckan, YEAH

haalluu!
träningen förut var riktigt grym, slet ut mig rejält under nästan två timmar och inte nog med det så sprang jag hem också! kör all in denna veckan när det gäller träning och mat. känns hur bra som helst och nu är min kropp helt död och bara längtar efter sömn. så det ska vara!

imorgon är det nationaldag vilket innebär ledighet. har inte några planer för dagen förutom att träna och byta lakan på min säng (intressant va?).. sen en annan grej också, men det tar jag inte upp här. fast ni lär nog märka det så småningom :D

nu ska jag spela lite subway surfers på mobilen och sen nana. vi hörs imorgon, godnatt!!

bilden är från tidigare idag, innan jag drog till skooolan

Kommentarer
Postat av: johanna

hej!

vad använder du för hårprodukter och hur gör du med dem?

jag och du har typ samma hårtyp så skulle varit väldigt snällt med svar!

btw, riktigt fin är du!

kram! :)

2012-06-06 @ 13:19:49
Postat av: Anonym

HEJ! vart har du gjort din bloggdesgin? :) Använder du speciella program? om inte, vart kan man få gratis deisng? :)

2012-06-06 @ 20:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback