pinsamt dåligt av mig!!

hej på er!!
har verkligen varit pinsamt dålig på att blogga de senaste dagarna.. men min enda anledning är faktiskt helt enkelt att jag inte har orkat. men nu fick jag sådan ångest över det att jag var tvungen att kika in här och skriva innan jag går och lägger mig.

helgen i jönköping var helt underbar. njöt verkligen av att komma hemifrån ett tag och bara spendera tid med min familj och världens bästa mormor&morfar. fick ju som sagt med mig en del kläder hem också som många av er vill se, men jag visar er allt det imorgon (och det kan jag faktiskt lova eftersom jag inte börjar skolan fören halv 4)!

men ja, från och med nu lovar jag att inte vara så kass med uppdateringen. hoppas ni mår bra iaf! hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback