mobilen sönder

mooorning
kvällen igår var riktigt bra fram tills jag och en kompis blev iputtade (tror jag?) i vattnet. var väl typ i chock efteråt eftersom jag skakade hur mycket som helst och frös som aldrig förr. tur jag har fina kompisar som lånar ut kläder och tar hand om en osv. till sist kom iaf bästa albin och tog mig hem sen somnade vi runt halv två någon gång.
surt att det hände för jag vet att hade det inte gjort det hade kvällen varit den bästa på länge.
jaja, får trösta mig med att jag har hela sommarlovet framför mig. roligaste på kvällen var nog iaf att hannisen var med mig och mitt "gäng". händer inte så ofta men när det väl gör det så är det bäst för då har jag alla mina närmsta vänner med mig!!

idag blir det förmodligen uppvisning på sanden med truppen även om jag inte mår speciellt bra. men det löser sig får vi hoppas.

btw så är mobilen paj eftersom den låg i fickan när jag åkte i vattnet.. suger riktigt mycket & därför får ni även vänta med att se bilder. men här är iaf en på mig och bästa!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan ju ta att tillägga att du somnade i både Albins o min famn, jag fick ta ett lugnande snack med dina föräldrar hela vägen hem osv. Hoppas du mår bättre<3

2012-06-10 @ 15:05:36
URL: http://Nattstad.se/hannawetterling
Postat av: felicia

fina tjejer!

2012-06-10 @ 17:21:56
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: Anonym

om någon putta i dig borde ju den betala!

2012-06-10 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback