i jönköping! & wikipedia lääär ju ha fel om vem som vinner..

tjeeeena, sitter här hemma hos mormor & morfar i jönköping med dom, mamma & syster!
vi sitter och kollar på let's dance finalen, pratar och har det supermysigt. älskar verkligen min familj & släkt (familjekär som jag är hehe..).
vem tror ni vinner!? själv hoppas jag självklart på snyggaste anton, nästan så det är olagligt att vara så snygg känner jag.. haha synd att han är bög annars hade jag lätt försökt få kontakt med honom :D eller?..

jaja, ska sova tidigt ikväll för är hur trött som helst. dessutom ska vi in till stan tidigt imorgon och shoppa loss!! ska göra slut på alla mormors, morfars & mammas pengar!! wiiieeee. haha närå, men kan ju alltid hoppas på ngt fint. hade iaf tänkt leta efter en skolavslutingsklänning. har tänkt mig antingen en blå eller vit. men vi får se! dom har ju min favoritbutik New Yorker här.

btw, har ni sett att Wikipedia redan skrivit in att vinnaren av let's dance 2012 är Molly!? Länk hittar ni HÄR.
röstningen är ju inte ens avslutad så ingen aning om hur dom tänkte där...?

mycket text, lika bra! haha superbra humör ikväll, pusss


bjuder på en oldie då jag sitter vid morfars, enorma (läs: lika stor som en tv!!?!?) laptop!

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

du har väl inte glömt att delta i helgens sweetie? Om du har det så är det bra, annars kan du klicka på länken ochh delta! :D

http://fotokobran.se/2012/june/helgens-sweetie.html#comment

2012-06-02 @ 21:00:43
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback