deprimerad

sitter verkligen och deppar över att jag inte har mobil..tröstäter godis för att må lite bättre :(
som jag sa till line förut så blir man faktiskt lite handikappad utan den. man måste vara inne på datorn för att få kontakt med någon, kan inte kolla instagram, fb eller ringa ngn när man vill osv.. fan vad det suger :( hoppas innerligt att det går att fixa innan sommarlovet!!

min eftermiddag/kväll har varit super iaf! tränade mellan 5-6 och sen blev det donken med line albin & simon. sen vidare hem till simon där vi bara tog det lugnt, skratta & lyssna på musik. har fina människor kring mig hela tiden!

nu ska jag kolla tv en stund med pappa & sen nana. laddar upp inför sista veckan i 1;an på gymnasiet - HELT SJUKT vad tiden går fort!?!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

såå jävla fin du är när du ler, har typ aldrig sätt dej le på någon bild typ hahah, tycker du borde le mer btw din blogg är såå bra du uppdaterar helatiden jävligt grymm!! tummen upp(y :D

2012-06-11 @ 16:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback