bakis-häng med kompisarna

bilden tog mamma igår innan jag drog iväg till vargön för att fixa inför kvällen! 
 
heeej på er, antar att de flesta av er som läser detta är lika trötta och sega som mig idag, vi får inte glömma huvudvärken heller haha.. fy! men det är det värt, hade verkligen en så himla bra kväll :)
 
nu har jag precis kollat klart på en film med familjen & ska bege mig längre in på blåsut till hampus med mina goa vänner alex, adam, sara & kanske corre oxå. vi får se vilka det blir. vi ska iaf käka oss mätta på godis till en bra film. vi hörs ikväll eller imorgon igen, pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp den videon när du dansar till "dansa pausa" på din blogg? :)))))

2012-06-23 @ 21:03:27
Postat av: dxfgcjhvjbknl

Vart kommer skinnjackan ifrån?

2012-06-24 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback