svar på en fråga mååånga undrat över

det är många, jättemånga som frågat mig här på bloggen om det är så att jag får dricka för mina föräldrar och det tänker jag svara på nu och aldrig igen haha.
det är självklart så att jag INTE får dricka för mina föräldrar. är det ens någon som tycker om att ens barn dricker alkohol? skulle inte tro det. iaf så har jag redan fått alla straff som går att få tror jag och dom har gett upp det där med att man ska straffas för något jag kommer fortsätta göra. nu vet dock både dom & jag själv att jag kan kontrollera det (oftast). och varje gång det går över styr eller liknande så ringer jag alltid hem för det är något som dom uppskattar. sen är det ju faktiskt bara ca ett år kvar tills jag blir 18. 
YOLO!

Kommentarer
Postat av: Joohan.

Jag får c:

2012-07-23 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback