sammanfattar gårkvällen & mitt psyke just nu.. haha

bläääääääääää vad dåligt jag mår!!! sjuk, trött & bakis på en och samma gång. inte den bästa kombinationen kan jag lova, vet inte hur många jag givit tillåtelse att döda mig idag.. haha usch!
 
hur som helst var gårkvällen grym. saker jag kommer ihåg är att jag dansade mitt på gatan bland allt folk med alex, kissade i en buske med malin (bokstavligt talat i, vi kröp in i den), sprang från polisen och såg min kompis bli av med all sin dricka. haha ja herregud så det kan gå. här har ni en del bilder iaf! sen kanske videon där jag & alex dansar också kommer upp ;) 
 
jag, martin, niklas, malin, hampus, annie, michelle, jonas, niklas, alex, adam, line, tobias & teo står för bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback