gone

hej på er!
åkt bil i sammanlagt fyra-fem timmar idag tror jag.. gick upp halv 6 i morse för att bege mig hemåt med pappa&syster. filippa lämnade vi i varberg eftersom hon skulle vidare till danmark med sin kompis och hennes familj. jag och pappa åkte vidare till göteborg där han köpte ny bil och var på möte och massa annat segt. när vi kom hem packade jag upp sen åkte vi iväg igen först till trollhättan till någon restaurang där pappa lämnade öl, efter det till överby där jag köpte ett skärp som jag spanat in länge (sjukt snyggt hihi) och sist men inte minst ica. 
 
nu har vi ätit varsin kebabsallad och godis till filmen "gone" som var riktigt bra. nu ska jag snart sova för imorgon klockan 10.23 går bussen mot grebbestad med mina goa vänner. känner på mig att det kommer bli bästa dagen på länge! pussss
 
jag, alex & sara på midsommar!

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

härlig färg på klänningen:)

2012-07-18 @ 18:43:24
URL: http://annellisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback