piercingarna

min mage ser orange ut men det är bara ljuset, så ni vet haha. men visst är dom snygga?? sitter såklart mycket bättre på men ni ser lite iaf. den understa, som jag har i nu, är verkligen min favorit. kommer vara så snygg på i sommar när man är som brunast på magen wiiih.

hur som helst kom jag nyss hem från en sjukt bra träning. satte både volt in rundat flickis salto (för er som förstår gymnastik-språk hehe) och en grym sträck-volt bakåt! nu ska jag äta. äta maaassvis eftersom jag är redigt hungrig. ska även spendera mycket tid med pappa som nyss kom hem från stockholm.
hoppas ni får en bra kväll! pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ont på en skala 1-10 gjorde det att pierca naveln? Jag ska göra det nästa vecka och är skit nervös! Sjukt tacksam för svar :)

2012-01-18 @ 15:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback