mycket text & outfit


dagens outfit. köpte "sjalen, halsduken" whatever man säger igår när jag var på överby med line! gillar den starkt. det kommer ju bli en trend med militär-färger nu i vår. tycker det är snyggt på det mesta förutom byxor.
typ den i sommar en kväll tillsammans med svarta shorts med nitar, vitt linne och en skinnjacka och plattat hår. baaaam där har du en snygg outfit! hehe, nu ska jag sluta babbla och börja packa!
ska åka till malmö idag nämligen, vilket jag inte tror jag nämnt tidigare? iaf så ska jag dit med familjen för vi ska på dop för kusinen Lykke! Ska bli mysigt med en "släkt"-helg så att säga. mormor&morfar kommer ju oxå dit. dock är bil-resan dit inte så lockande. men med en syster, musik och godis blir det nog rätt chill.
solade även förut med bästa adam, så sköööönt.
men nu: packa! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback