12345


hej godingar!
dagen har varit lång och seg då min rygg plågat mig nästan hela tiden. vet inte vad det är alltså men något har hänt som jag inte är medveten om, brukar ha ont i övre delen av ryggen men nu är hela sidan förstörd oxå..
ahja.. kan inte hoppas på något annat än att det blir bättre.
träningen/uppvisningen gick helt okej och nu sitter jag i soffan och kollar på film med syster&mamma. mysigt!
ska läsa lite i naturkunskapsboken oxå, så jag kan lite till imorgon! hoppas ni får en fin kväll! /F

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa nån bild på din rumpa i jeans eller nåt! Du har en riktigt fin en! :)

2012-01-25 @ 22:55:54
Postat av: Clara

Vet att du får höra det ofta, men du är så fin Fanny!

2012-01-28 @ 20:14:01
URL: http://clararingqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna - HOBBYFOTOGRAF

åh va fint hår du har :D

2012-01-30 @ 14:17:19
URL: http://johannamariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback