med huvudet i matteboken igen..
hej på er, gymmade efter skolan idag igen med filippa albin & corre, skönt!
sen var det vidare hem och plugga matte vilket jag fortfarande gör. riktigt segt asså.. hoppas verkligen jag får ett g imorgon på provet iaf, väägrar göra omprov ännu en gång, fy :((
men iaf, sitter och försöker välja ut bilder till den nya designen oxå, vilken jag ska ha i headern, i menyn osv.. har ni något tips eller så på vilken/vilka jag kan ha så skulle det vara supergulligt om ni ville hjälpa mig med det!
kommentera detta inlägget och länka till bilden ni tycker eller försök beskriva någon bild som jag lagt upp någon gång. kan vara antingen här i bloggen eller möjligtvis på facebook. det är ju trots allt ni som ska kolla in på den! hehe.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback