vill du veta om min helg - läääs

tjeenixen!
sitter här hemma i min säng helt död efter helgen, benen gjorde ont bara jag gick upp för trappan.. hehe.
helgen som sagt har varit vääldigt händelserik. har bland annat fått "äran" att "låsa upp" min kära bästa väns knä efter det låst sig, ingenting jag någonsin vill göra igen. men det var ganska svårt att stå emot när hon med tårar på kinderna säger "fanny jag ber dig".. gjorde lite ont i hjärtat. men det blev iaf bättre efter jag gjort det som tur var :)
för övrigt så tog sig det ena laget till final där det dock gick mindre bra men jag tror ändå att vi alla är nöjda med helgen!
jag mitt pucko ramlade dock på tumblingen och drog till ryggen (skräll?) igen så den är inte riktigt i sin bästa form nu men det går över snart igen i hope.
för övrigt måste jag bara säga att jag har världens bästa lag med världens finaste tjejer. tycker om er något enormt mycket brudar!

nu ska jag plugga. WOHO. puss

gammal bild men fan vad ni är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback