svar på en fråga många undrat över



Svar; Hej Moa! Tack så jättemycket, verkligen roligt att höra ska du veta! :) 
Jo, du är inte den första som frågar detta kan jag lova men eftersom att jag blev så glad över din kommentar tänker jag faktiskt svara nu. Mina föräldrar är ju självklart medvetna om att jag festar, dom vet även att det innebär alkohol, mycket folk, musik osv. Sen att jag absolut inte får dricka är ju en helt annan sak ;) Nej men, mina föräldrar tycker absolut inte att det är okej att jag dricker, men dom vet att jag gör det ändå och jag har redan fått alla straff för det som finns så nu har dom typ börjat vänja sig vid det eller hur man ska uttrycka det. Så ni som har problem med era föräldrar angående detta: - det blir bättre med tiden! haha.. menar verkligen inte att uppmuntra er till att dricka, och jag vet själv att det är inte bra men vafan, alla gör det så varför skulle jag vara ett undantag?
Kraaaaam!


bääääästa

Kommentarer
Postat av: sara :)

hej, jättefin blogg har du fanny! om jag får fråga, är det något mellan och han rasmus?

2012-04-11 @ 23:25:07
Postat av: nora

det ser ut som du får mycket frågor, du kanske borde ha en frågestund? :)

2012-04-12 @ 13:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback