fredag kväll

min eftermiddag/kväll har spenderats med min fina mamma. först var vi ju som sagt i uddevalla en sväng och shoppa lite, sen in en sväng på ica för att handla. väl hemma så fixade vi ihop en mycket goood & dessutom nyttig middag. & resten av kvällen spenderades i soffan framför let's daance. åh vad anton hysén är snygg!!!!

annars händer det inte mycket, eller jo, har packat oxå! för imorgon drar jag ju med mixed-laget till Lund i Skåne - täääävling! är taggad till max, ska bli skitkul verkligen. ser fram emot det förutom den långa resan dit då men det ska nog bli bra. uppdateringen kommer inte bli så värst bra skulle jag tro men ska försöka lägga upp något varje dag iaf! puuuuss

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas din helg startade lika bra som min! :)

2012-04-28 @ 18:24:52
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback