sur/trött/besviken/orkarinte

hej på er.
är egentligen inte alls på humör för att blogga just nu, men det blir kanske bättre senare, får väl se.
slutade skolan vid 12 idag, då drog jag in till stan och kika lite, åkte hem och baka sockerkaka och la mig i sängen för att kolla på tv men somnade och sov i 40 minuter istället. hur skönt som helst.

iaf, imorgon kommer albert&pierre hit och sover här till på lördag, ska bli supermysigt verkligen. kul att få träffa killarna igen! hoppas även line kommer och är med en stund.

nu ska jag smaka på sockerkakan, hörs sen om jag orkar. puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken sko storlek har du :O

2011-09-01 @ 18:01:46
Postat av: Anonym

Hej fanny, väldigt fin kavaj, vart har du köpt den? kraam:)

2011-09-01 @ 22:12:50
Postat av: rebecka

grymt fin! :)

2011-09-01 @ 22:56:17
URL: http://bbeckagrufman.devote.se
Postat av: Emina & Maria

snyggt!

2011-09-03 @ 14:30:29
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback