Malin gästbloggar

Eftersom Fanny inte har tid att göra ett inlägg i skolan så tänkte jag göra ett så ni läsare kanske blir lite mer underhållna under dagen! :)

Som ni kanske vet åker Fanny snart till Barcelona den lilla tönten. Hon kunde tagit med mig tycker jag, menmen. Sånt är livet. Jag får helt enkelt stanna kvar här i Sverige och hoppas på bättre tider ;)

Jag har inte så mycket mer att säga för jag är inte direkt expert på att blogga.. Hehe. Och eftersom jag inte vet vad ni vill veta har jag heller inget skriva (ganska självklart).
Men jag kan bjuda på en länk till youtube och hoppas på att ni får er ett gott skratt när ni ser detta, för det fick jag! var nära på att dö av skratt, HAHAHA. Så jäääkla grymt!
Det bästa är att den aldrig blir tråkig!

http://www.youtube.com/watch?v=iRZ2Sh5-XuM

Ha det bra så hörs vi kanske någon annan gång :)

/Malin Solvang

Love you fannii, du är grym. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback