helt knäckt.

En riktig vän står där på din sida vad som än händer. En riktig vän skäller inte på dig när du gör fel. En riktig vän hjälper dig när du behöver hjälp. En riktig vän kramar om dig när du mår dåligt och peppar dig när du har det svårt. En riktig vän blir inte sur om du ringer mitt i natten för att säga att du vill dö. En riktig vän litar på dig även fast det du säger verkar otroligt. En riktig vän vet hur du känner, utan att du behöver säga något. Men det finns en sak som är mycket viktigare än alla de andra. En riktig vän sviker inte.

det säg att bara riktiga vänner ser när man går runt med ett fejk-smile i skolan för att sen komma hem och lipa hela kvällen, men vart fan finns dom när det är som värst?

jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: linnea

tjejen, det är hemskt att känna att livet ligger på botten, men kom igen ! visa att du är stark, jag har ingen aning om vad som hänt men det spelar inte heller någon roll. Visa bara allt och alla att du är stark och tar dig igenom skiten, det är okej att må dåligt men försök fokusera på det som är bra just nu omkring dig. Livet har motgångar, ju snabbare du lär dig att acceptera det som går emot dig och sårar dig ju snabbare kommer du att kunna resa dig igen och känna att du klarat dig igenom det. Trampa på problemen, det är ditt liv och det blir vad du gör det till! <3

2011-09-06 @ 17:52:38
URL: http://poapie.blogg.se/
Postat av: hanna

det årnar sig ska du allt se och det finns många som stöttar dig det är inte en stor sak ,bara om man gör det till en stor grej !<3<3<3<3

det årnar sig ska du allt se folk glömmer saker det borde du ochkså göra gjort är gjort lixom ! :D<3

2011-09-06 @ 18:19:44
Postat av: Hanna

Vännen, prata med mig, jag finns bara ett telefonsamtal bort o när du mår dåligt så vill jag att du utnyttjar det, älskar dig bästa vän<3

2011-09-06 @ 18:37:35
URL: http://nattstad.se/hannawetterling
Postat av: Sakia

Gumman.. även fast vi inte känner varandra så bra så finns jag för dig!! <3

2011-09-06 @ 19:01:35
Postat av: malin solvang

Jag älskar dig fanny, det vet du. Och jag kommer aldrig svika dig. Imorgon ska du få världens bamsekram och så ska vi prata ut, okej? <3

2011-09-06 @ 19:21:29
Postat av: elizia

<3

2011-09-06 @ 19:56:55
URL: http://elizius.blogg.se/
Postat av: josefin

<3

2011-09-06 @ 20:25:01
URL: http://www.writtenbyme.devote.se
Postat av: Line

Jag är fruktansvärt ledsen, men jag letade efter dig i skolan för att visa att jag fanns där för dig, lite svårt dock eftersom du inte har mobilen :( jag älskar dig mer än allt och det som har hänt kommer att straffa den som gjort det!

I Will allways love you <3

2011-09-06 @ 20:32:07
URL: http://loverplace.blogg.se/
Postat av: XOXO

vad händer Fanny?

2011-09-07 @ 17:47:36
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Postat av: arjeta

Hoppas verkligen att allt blir bra snart fanny! :(<3

2011-09-07 @ 21:28:09
Postat av: Evelina

Jag tycker synd om dig, folk har fan ingen respekt. Kram!

2011-09-09 @ 12:16:51
Postat av: Anonym

kan du inte berätta vad som har hänt :/ ?

2011-09-09 @ 18:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback