Hanna svarar



sv: Jadu, hur tycker jag Fanny är som person..?
Med mig så är hon glada spralliga Fanny som jag kan säga allt till. Vi misstolkar ofta allt vi säger till varandra så det slutar i många skratt. Men hon är en omtänksam person, väldigt snäll, konstig (skämt o sido).
Svårt att bara sitta och säga hur hon är haha men hon är min bästa vän och jag älskar henne så som hon är :) även fast hon är väldigt blond.. kommer kanske inte alltid med världens smartaste kommentarer.

Men hon är i alla fall glad, sprallig, snäll, omtänksam o väldigt förstående , utan att förklara allting så förstår vi alltid vad vi pratar om , som ett eget språk typ haha :))




Kommentarer
Postat av: matina

fina bilder :)

2011-09-16 @ 23:39:49
URL: http://stylebyina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback