/din Hanna



Girl you know i care
So if you ever seem to lose your way, don't have no fear
Hold my hand
I'll be there girl you know I care girl, cause I care



Fanny Nilsson, världens bästa vän, det finaste jag har.
Tror vi har gått igenom allt tillsammans, alltid genom vått o torrt, alla uppförsbackar som har varit jobbiga så har vi alltid funnits där för varandra när det verkligen gäller.
Det finns ingen lika bra vän som dig och jag längtar verkligen tills du kommer ner till Nässjö och hälsar på mig, visa dig hur det ser ut för mig om dagarna.
Oavsett hur långt det är mellan oss så finns det inget som hindrar mig från att kalla dig för bästa vän, oavsett hur långt det är så finns jag alltid ett telefonsamtal bort, det vet du.
Bästa vän, jag saknar dig !






 





Kommentarer
Postat av: Emelie

fina bilder!

å väldigt fin bv verkar du ha med, önskar jag också hade en..

fin blogg också! :)

2011-09-14 @ 16:54:54
URL: http://wiup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback