Dags för lite träning dårå!

Hej på er! Sitter i hallen och väntar på att klockan ska bli 16.45 då träningen börjar, var iväg lite innan för att fixa lite så tog det inte så lång tid som jag trodde så nu får jag sitta här i hallen nästan helt själv hehe. Men det är faktiskt ganska skönt måste jag säga :) ikväll blir det en mysig hemmakväll tror jag, mormor, morfar och farmor kommer till oss ikväll så ska vi äta god mat och så! Pappa fyller nämligen år idag! Och min syster imorgon så därför blir det även släktkalas imorgon. Ser fram emot det eftersom båda mina kusiner kommer, fick ju en till kusin förra veckan! Lykke heter hon. Så sjukt söt. Ska ta massa bilder! Hihi. /F


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå fanny??? mer inlägg! börgar bli tråkigt att läsa här nu.... ):

2011-09-30 @ 17:33:07
Postat av: johanna:D

barnen var ovanligt tysta.. annars hade det inte varit så skönt! ;)

2011-09-30 @ 18:11:46
URL: http://johannaochalexandra.blogg.se/
Postat av: -

Har du norska kusiner? Tänkte på namnet Lykke :)

2011-09-30 @ 19:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback