Viernes

aTJENA, har fullt upp idag och därför kommer det fortsätta vara dålig uppdatering tyvärr.. :(
sen imorgon drar jag iväg till skåne med familjen för att fira min gammelmormor som fyller 90 år. ska bli ganska mysigt även om jag inte alls är sugen på att åka bil ända ner till skåne.. men aja vad gör man inte för fina släkten.
men hur som helst, jag snart iväg & träna och efter det går jag antingen direkt till a-hallen där rasta cup spelas, eller hem till en kompis som har fest, eller åker till brålanda. kan inte bestämma mig riktigt för vad jag vill men ja, det löser sig!

vi hörs ikväll i think! om inte blir det iaf mobil-bloggning. puss&kram

Kommentarer
Postat av: anonym

är du typ inte längre med samira batlak ? :)

2011-11-18 @ 17:53:09
Postat av: Anonym

va fin du är! Kram! :))

2011-11-21 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback