Utkast: Nov. 14, 2011

hahaha snygg bloggrape av Martin i min klass.. farligt att lämna datorn i klassrummet ;)
har varit en lång skoldag, gick från halv 9 till 4 och sen gick jag direkt bort till gymmix-hallen för att jag skulle träna en annan grupp små-tjejer vid 5. brukar vanligtvis inte göra det men fick hoppa in och hjälpa till idag, lite extra pengar oxå! :)

kom nyss hem iaf och nu ska jag äta och plugga engelska. fullt upp hela tiden.. orkar inte.. aja.
vi hörs när jag är klar med allt, puss!

barcelona 2011.

Kommentarer
Postat av: -

både du och din syster har riktigt fina kroppar. men har du gått ner i vikt sen barca? ser ut så! ;)



din blogg är den bästabästabästa!!

2011-11-16 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback