tips:

hittade detta tipset på en annan blogg som jag tyckte lät smidigt och kan dela med mig av!
gissar på att jag inte är ensam om att ha slitna hårtoppar?
iaf, om ni vill att hårtopparna ska bli bättre och starkare så använd er av honung! vanlig flytande honung som ni säkerligen har hemma. kleta på lite på hårtopparna och ha i det i 10 minuter innan ni noga duschar ur det.
har själv inte testat än men ska göra det imorgon och då kan jag skriva hur bra/inte bra det funkade på mig. vet dock inte om det ger resultat efter bara en gång men det märker vi! :)


Kommentarer
Postat av: bexollila.

damn kanske ska testa de, mina toppar är ju härliga ! ;D

2011-11-15 @ 15:01:33
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback