övningar till ryggen

Hej på er! det har varit en fullspäckad dag idag och ännu är det inte över.
först var det skolan, sen skippade jag sista lektionen för att först åka till ungdomsmottagningen och därefter till sjukgymnasten. där fick jag äääntligen mina övningar för att stärka ryggen (har ju haft problem med den länge nu, tror dock aldrig jag nämnt det i bloggen?).
kom nyss hem iaf och håller på att slänga i mig en risifrutti för att jag måste ner till stan igen,ska träna småtjejer!
sen när jag kommer hem blir det plugg - matte&svenska. 

så kan bli dåligt med uppdatering.. men ja så äre ibland! PUSS

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej! Jag har följt din blogg ett tag men det verkar som att jag har missat din ryggskada :/ skulle du kunna berätta om den, vad som har hänt och så?

Jättefin och bra blogg förresten! Hadebääst!

2011-11-21 @ 17:54:32
URL: http://felicisme.myshowroom.se
Postat av: söt kille:)

vad gjorde du på ungdomsmottagningen ? :)

2011-11-21 @ 19:59:00
Postat av: Anonym

vad gjorde du där ja, på ungdomsmottagningen? :)

2011-11-21 @ 22:20:40
Postat av: emma

älskar din blogg!

2011-11-24 @ 20:00:07
URL: http://astromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback