nytt & anledningar

Bra-att-ha-necessär 49 kr, från Kicks.

riktigt snygg väska från accent, letat hur länge som helst efter än nu så det fick mig på lite bättre humör när denna hängde där inne i affären.. (ser betydligt bättre ut irl).

har varit kasst med bra bilder och bilder på mig det senaste, men det är såhär - mitt självförtroende har gått från toppen till botten på bara några dagar. jag tycker jag ser hemsk ut, mitt hår är äckligt och min kropp är den fulaste av allt. detta resulterar liksom i att jag tycker alla bilder jag tar ser bedrövliga ut och inte är värda att visa.
det finns många anledningar, men många är på grund av elaka och dryga kommentarer på bloggen (dessa godkänner jag inte därför kan inte NI se dom), det har verkligen sänkt mig totalt. det kanske inte syns på utsidan men insidan är verkligen helt sönder. 
med det här vill jag inte att ni ska bygga upp det igen eller skriva något, för det ska jag fixa själv. men nu vet ni iaf.

tycker om er! puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du bara får massa snälla kommentarer? eller? i alla fall, om man har en blogg så får man tåla lite elaka kommentarer i bland, det tillhör liksom. puss!

2011-11-23 @ 19:12:05
Postat av: Oskar-

Bullshit, du ser skitbra ut! ha det med dig, alltid! :)

2011-11-23 @ 19:15:55
Postat av: elma

men lilla fanny, du är ju jättefin & snälla försök att bara ta åt dig den fina kritiken! Skit i vad andra tycker och säger, du är gööör fin & keep your head up! <3

2011-11-23 @ 20:16:16
URL: http://eelmabegic.blogg.se/
Postat av: hilda

fanny du är grymt snygg. bara avundsjuka människor som söker uppmärksamhet som skriver dom taskiga kommentarerna. du fixar detta. kram!

2011-11-23 @ 21:26:43
Postat av: Emma

min syrra har en likadan väska! ;D

2011-11-23 @ 21:35:47
Postat av: maddde!

Väskan är sjuuukt snygg!!

hade en likadan men den gick dock sönder..

Vill bara ge dig ett litet tips att om du har dator eller något annat rätt tungt i så bär inte i axelremmen, min lossna och "hakarna" gick helt av.. dessutom sprack dragkedjan när jag hade lite för mycket saker i den.. bara lite tips, tråkigt om de händer samma. :))

2011-11-23 @ 22:30:54
URL: http://lyngfeltsvantesson.blogg.se/
Postat av: felicia

så fin!

2011-11-23 @ 22:44:46
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Postat av: victoria

fanny, jag vet att sadan sabbar så jävla mycket, jag gillar inte han ett dugg och jag äcklas av honom helt seriöst, asbolut han får säga vad han vill men det är sjukt lågt av honom att hålla på.. du är fin fanny och de hoppas jag du vet om, du är riktigt fin. jag känner dig inte, känner inte sadan heller så borde inte dra han över den kanten men när jag ser allt så blir jag ännu mer lack. jag vet att du kan mycket mer, har följt din blogg ett bra tag och det blir bättre, det kommer bättre tider även om det ser mörkt ut, jag förstår verkligen hur du mår, men va stark, ditt självförtroende behöver inte åka till botten, du är fin, du har fin kropp, du är en förebild för många och du är inte fjortis (Kan vara ärlig och säga att jag tyckte du va de för något/några år sen, men det var vi alla) du är en normal fin tjej som har många avundsjuka folk bakom sig.. snälla fanny, keep your head in the game, det blir bättre sötnos<3!

2011-11-23 @ 22:51:50
Postat av: Frida

Fanny! Ta i inte åt dig det dom säger, dom är bara avundsjuka på dig för att du ser bra ut och att dom bara vill ha uppmärksamhet:(:)

2011-11-23 @ 22:58:56
URL: http://ffriida.devote.se
Postat av: sasse

men Fanny du ser verkligen jätte bra ut, skit i dom andra för dom som tycker att du ser förjävligt ut osv, dom är nog i såna fall efterblivna och har inget stil, skit i vad andra säger vad dig själv det får dig att få mer självförtroende, gooo fanny-girl !<3

2011-11-23 @ 23:18:30
URL: http://sasseputri.blogg.se/
Postat av: lifebypaula

sv: jätteroligt att du är med och tävlar i outfit tävlingen ! slänger in en kommentar då jag utsett vinnaren :)

2011-11-23 @ 23:29:04
URL: http://lifebypaula.blogg.se/
Postat av: becca

men gumman då! :( <3

2011-11-24 @ 00:07:49
URL: http://rebeccablomster.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Livet är en berg och dalbana men Fanny det löser sig i slutändan, att vara nere på botten kan vara bra för resan uppåt gör en typ dubbelt så stark som man var innan.

"WHAT DOESN'T KILL YOU,

MAKES YOU STRONGER"

Du är jättefin ska du veta, känner dig inte men du verkar vara en fin människa på insidan också!

Håll huvudet högt tjejen och låt ingen förstöra för dig! :)

2011-11-24 @ 12:35:08
Postat av: Anonym

Hej fanny , asså helt seriöst ! du är sjukt vacker, jätte många skulle dö för att få se ut som dej, din kropp ? OOUFF, sjukt vacker.. du är helt jävla perfekt! kram på dej tjenen<3

2011-11-24 @ 14:37:08
Postat av: hanna

varifrån är väskan och hur mycket kosta den?<3

fanny du ÄR sjukt fin & snygg !<3 glöm inte det !

2011-11-24 @ 14:45:52
Postat av: Anonym

du har fan drömkroppen!

2011-11-24 @ 16:19:18
Postat av: bloggläsare

men vafan! du är ju fan jättefin! helt ärligt de som verkligen skriver så är en av dem fulastge och avundsjuka människor, fy! fanny du är så fin, har underbart fin kropp! jag älskar den helt ätligt! din klädstil, ditt hår, dit liv.. helt enkelt! själv vet jag hur det känns jag trivs verkligen inte med mitt liv, jag är bra på många saker och det vet jag men massa förstör för mig hela tiden och säger massa elaka saker till mig och POFF, tappar jag självförtroendet! hatar sånna människor, vill baa att de kan bara dööö! du har en fin familj, fina vänner! vissa säger " äh, skit i dom gör du ska göra" eller " skit i dom bara" det hjälper inget. men det är faktiskt sant du borde skita i dom, för det finns liksom 1000 stycken där ute som gillar dig oså. men 10 st livlösa människor som hatar/ogillar dig och kallar dig massa. dock känner jag ju inte dig, liksom bara följer bara din blogg och ser dig ibland i stan. men glöm inte detta, DU ÄR GRYMT FIN!

2011-11-24 @ 17:22:25
Postat av: olivia

jag har lärt mig att om folk skriver elaka saker så är de bara avundsjuka. Säger någon något taskigt irl så stor de för det och då kanske det ligger någon liten sanning i det hela. Men folk som skriver taskiga kommentarer har inget bra liv själva så de måste förstöra alla andras för att känna sig bättre. Du ska vet att du är riktigt fin fanny !

2011-11-24 @ 21:38:13
URL: http://oliviajengard.blogg.se/
Postat av: alice

<3

2011-11-25 @ 00:34:26
URL: http://aewaldsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback