Bara för Malins skull..

..som jag bloggar nu. Har ingen rolig bild att bjuda på och inte heller något intressant att skriva.. Men aja, vad gör man inte för sin bästa vän?
Träningen gick iaf bra och jag körde på även om ryggen gjorde ont, tur att mamma ska ringa sjukgymnasten imorgon!

Är inte taggad på skola överhuvudtaget, visst ska det bli kul att få träffa Filippa och alla andra Goa klasskompisar, men allt plugg o alla prov osv.. Ååh stryp mig.

Nu ska jag sova iaf, vi hörs imorgon! Puss&godnatt.


Kommentarer
Postat av: becca

du körde jättebra igår fanny! :)

2011-11-07 @ 13:06:20
URL: http://rebeccablomster.blogg.se/
Postat av: :D

är iphone 4 bra ? ska nog önska mif det i julklapp. skulle vilja ha svar NU i ett inlägg :) och är mjuka eller hårda skal bäst ?

2011-11-07 @ 20:48:49
Postat av: bloggläsare

Jätte fin tröja .. Köpt ? när ?

2011-11-08 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback