lite bilder från skolan som vi tog idag :)


bästavännernaa.
riktig pudding, eller hur tjejer!? in på facebook och sök upp honom: kristoffer ek :D

snygg krille är med mitt hjärt-halsband, eller vad säger ni ;) ? haha

malin, kristoffer, fabian, fanny & jimmyy.

mina fina tjejer, malin & line.

skolan idag var helgrym och som ännu ett + gick det bra på muntliga i nationella, engelska! hääärligt.
nu taggar jag polen som satan och ska bara packa det sista sen är jag redo, imorgon drar vi. wiiiih!!
men nu ska jag ut och sola lite, puusss

Kommentarer
Postat av: Hanna

visst :)

2011-05-10 @ 16:52:07
URL: http://allkindsofluck.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg dej idag, hahahahahahahahahahahahahahahah :'D

2011-05-10 @ 19:31:04
Postat av: Krille

Fan vad gay..

2011-05-10 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback