godnatt :)

Blir en tidig kväll idag, är så himla trött och min rygg gör sjukt ont också.. har ingen aning varför men det går väl över någon gång :)
Så tänkte bara svara på några frågor och sen säger jag godnatt för min del iaf, så får ni ha en fortsatt trevlig kväll!
Godnatt!



Svar: jaha, jo det har du ju rätt i, jag trodde du mena om jag bröt något på tvg eller något, haha ;)
Men jo, det är sant, jag tränade gymnastik för ett tag sen, i min syster trupp.. och då skulle jag göra en grej och bröt armen :/ Det hände för ungefär 3 år sedan om inte mer och det här är vad som har hänt efter det.. komplicerat men jag kan visa bilder eller kanske till och med ett videoklipp där jag berättar om det? :)
Vi får se hur jag gör, dvs om ni vill veta? :)


Svar: nej :)


Kommentarer
Postat av: Pamela Farah

Du är jätte fin :)

Men varför bloggar du inte längre det var kul o läsa den :)

2011-05-15 @ 22:11:16
URL: http://pamelaafarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

gillade din pappa och mamma ahmed ?

2011-05-16 @ 07:32:25
Postat av: Besökare

Vad är det som har "hänt efter det..." ? :O

2011-05-16 @ 11:35:24
Postat av: hannaaa

vad är det längsta du gjort med en kille? :) om du vill berätta?

2011-05-16 @ 19:22:17
Postat av: Anonym

har du druckit någon gång ? :)

2011-05-16 @ 19:56:35
Postat av: Anonym



hihi :)



btw, du skulle inte vilja ha en bildlänk i ett inlägg i min blogg? Isf så fixar jag gärna det för är med i en tävling och om man snabbt bara röstar får man en bildlänk av mig och om du är intresserad av att få reklam + göra mig glad så läs mer om hur du gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment



kramar!

2011-05-18 @ 20:38:51
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback