Fanny & Filippa

Jag och min syster är så nära varandra man kan komma, det ända som vi inte gör är att festa tillsammans och sådant men vi delar hela vårat liv med varandra nästan. Min syster vet i princip allt om mig, hon vet mer om mig än någon annan jag känner skulle jag tro. Våran relation tillsammans har alltid varit bra men nu när vi har blivit äldre och mognare och killar och känslor och sådant kommer in i livet har vi kommit närmare varandra och hon är det bästa som finns i mitt liv, vissa kanske tänker 'men det säger hon bara nu -.-' men nej så är det inte, jag sitter just nu och tänker på vad som är bättre än min syster som finns i mitt liv och kommer inte på något.
Min syster Fanny finns alltid där, jag kan gå och prata med henne om vad som helst och när jag vill hon finns alltid där för mig och jag finns alltid där för henne.
Fanny är en underbar tjej, hon är snäll, rolig och blond så det skriker om det men det är så det ska vara, hon har humor och det är så en tjej ska va. Fanny är också väldigt känslig och blyg när det kommer till vissa saker, t.ex känslor och så, hon visar det inte så mycket och säger ingenting för än man frågar på djupaste allvar. Hon är en av dom snällaste personerna jag träffat och alltid omtänksam men också otroligt envis! Fanny är en tjej som behandlar personer så dom behandlar henne så var inte elak för då jäklar.. nä jag skojar bara men ibland blir t.o.m jag  rädd! (;
Fanny? Du är bästa storasystern man kan ha! Jag älskar dig.








(KOLLA MINA ÖGONBRYN!?!?!?!)





en STOR bildbomb på mig och världens bästa storasyster! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback