fråga - svar


Sv; Nej, det gör vi inte. Jag går i 9;an på fridaskolan och han andra året på gymnasiet, birger sjöberg :)
________________________________________________________________________________________

efter att ha kollat på eclipse med mammisen drar jag mig nu mot sängen.
fredag imorgon! hur fort gick den här veckan egentligen? helt underbart juuu.
sista träningen imorgon inför tävlingen/finalen i göteborg på söndag. woawoawoa.
gónatttt


skulle inte sitta fel med sommar nu känner jag..eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: ellen

ahmed kan väll inte gå i 2an han är ju bara ett år älde än dig ju?

2011-03-04 @ 17:42:17
Postat av: Anonym

huur kan ahmed gå i 2an när han bara är ett år äldre än digg pöss <3

2011-03-14 @ 15:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback