FATTIGA MÄNNISKOR


ååh ni ser halsbandet som jag har på bilden, min pojkvän ville att jag skulle ha det på tävlingen igår (det är hans), dock ville jag inte själv eftersom att jag vet hur lätt sådana saker försvinner. och vad gjorde det inte? Jo, det försvann. har letat som en galning i alla väskor och tröjor/jackor jag hade med mig, men nej. ingenstans finns det. har så jävla dåligt samvete nu, jag får köpa ett nytt till han helt enkelt. ååh fittor som inte kan köpa egna saker måste ta andras. :((

drar mig hur som helst till skolan nu, efter det ska jag nog träffa samira. toppenbra. puss

Kommentarer
Postat av: linnea

allt bra? :)

2011-03-07 @ 11:24:15
URL: http://linneajosefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaa pinsammaste är ju att din pojkvän lånar DINA kläder o springer runt o fjantar sig i skolan, gillar ahmed han är skitgo men hahaha vafan? nåt stopp får de väl finnas, att du lånar hans kläder är väl en grej, inte att HAN lånar DINA..

2011-03-07 @ 16:01:35
Postat av: Anonym

vågar du inte svara elle? fegis

2011-03-07 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback