sommarlov om några timmar!!!

tjena goingar!
är nu hemma från sista skoldagen på fridaskolan och i 9;an. känns lite konstigt faktiskt.
nu har jag precis duschat och ska börja fixa mig inför själva avlsutningen och middagen med klassen.
ska bli superkul men samtidigt kommer nog många (inklusive mig själv) fälla några tårar ikväll. lite jobbigt när man tänker på att man inte kommer träffa alla sina goa klasskamrater varje dag längre.
men nu ska jag inte vara så tråkig, haha vi hörs sen! :D


skolavslutningen förra året. hjälp vad små vi ser ut. haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejj fanny, jag undrar... hur länge till du tror du kommer blogga, du har väll inte börjat tröttna?

kramm på dig!:)

2011-06-13 @ 18:40:47
Postat av: null

Hejj fanny, jag undrar... hur länge till du tror du kommer blogga, du har väll inte börjat tröttna?

kramm på dig!:)

2011-06-13 @ 18:40:59
URL: http://null
Postat av: JenniferNilsmark

söt klänning! :)

2011-06-13 @ 22:50:54
URL: http://nilsmarkens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Behöver man billjett till Schools out? :)

2011-06-14 @ 00:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback