Sjuk :(

Sitter i soffan och mår inte alls bra!
Huvudet värker, halsen gör ont.. hela kroppen är utslagen!
Knarkar alvedon just nu så jag ska kunna somna, behöver nog en sömntablett också eftersom jag somnade i typ 2 timmar på soffan förut -.-
Ska försöka äta lite nu sen ska jag lägga mig tidigt så jag kanske mår lite bättre imorgon för det är ju sista dagen på fotbollsskolan då :( Vill verkligen inte missa det, dom små ungarna ska spela turnering mot varandra och allt.. fml just nu :/
Kram på er!

Jag älskar dig tjejen ! <3


Hon är i Italien med hennes gymnastik lag :)


Haha, isf är det min syster som är populär och jag vet faktiskt inte varför, du får fråga henne ;)


Hejhej! :D
Den selected butiken jag vet ligger på köpcentret Överby, på Siba huset :D
Kram

Kommentarer
Postat av: S

psssst! uppdatera oftare :)

2011-06-22 @ 23:10:23
Postat av: jessica

hej filippa! :) va söt du är cheyen!



vet du om är Ahmed och Lova tillsammans ''på riktigt''?

hehe, vore jätte snällt om du svara på det, om du vet alltså..



kan du inte skriva 3 saker du är nöjd med dig själv och 3 saker du skulle vilja ändra på?

puss :D

2011-06-22 @ 23:59:07
Postat av: Anonym

vadå etage? den ligger bredvid scorett på sibahuset -.-

2011-06-23 @ 00:39:43
Postat av: Mjukisen

tjaaaaaaa, hört att du är rätt blond? (;

2011-06-23 @ 02:34:17
Postat av: lisa

vilka är dina närmsta vänner Filippa? :D <3

2011-06-23 @ 12:34:33
URL: http://liiiiiiiiisa.blogg.se/
Postat av: elizia

jag älskar dig också finaste flippi<3

2011-06-23 @ 14:19:49
URL: http://elizius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback