seeeg! :D

Hallå där!
Fortfarande samma gamla lillasyrraN Filippa som bloggar för Fanny den jeeveln är i Italien medans jag är hemma i tråkiga Sverige ! -.-'
Vet att det varit dålig uppdatering men så är det vissa dagar..

Dagen var som igår på ett ungefär..
Fotbollsskolan till tre, men efter det så drog jag Lisa och Bella till Resta Gård och kollade match.. tyvärr förlust för VFK men så äre ibland :/
Ska gå ner och göra popcorn nu och kolla klart på House sen sova och upp tidigt för en till dag som ledare.
Puss

Mest för att vi är så sjukt tuffa på denna bilden..!
Saknar dig världens bääästa du <3


hallå sötnos!
Jag kan väl erkänna att jag inte känner alla.. men jag har bättrat mig lite iaf.. just ni accepterar jag bara dom som jag har ganska många gemensamma med och dom som är snygga såklart ;))
Och sanningen är faktiskt att jag INTE skickar vänförfrågningarna, utan jag får dom :)
Pusssss! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är hon i italien med?

2011-06-21 @ 22:36:02
Postat av: Anonym

är du och ibbe på G svara då !! FEGIS !!

2011-06-22 @ 00:09:59
Postat av: lova

du borde verkligen skaffa en egen blogg filippa! ärligt, helt seriöst. Gör deeet för faan :)

2011-06-22 @ 01:53:04
URL: http://lovap.blogg.se/
Postat av: sofie

hej, vad ska du göra idag då? :)

2011-06-22 @ 09:52:18
URL: http://sooe.blogg.se/
Postat av: Anonym

svaraaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! :D

varför är du och fanny så populära?? :)

2011-06-22 @ 11:59:49
Postat av: Maja

hej filippa, vet du vart selected ligger ? Snälla svara=)

& vad bruna ni sr ut att vara ? ;-)

kram

2011-06-22 @ 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback