packning på G

hej på er!
kvällen igår var riktigt bra, trevligt folk, bra musik, pool & annat nice. tack för kvällen ni som var där iaf!

nu har jag precis satt igång och packat inför örebro, tur att fju ringde och väckte mig annars hade jag aldrig vaknat haha. efter jag packat klart ska jag sola lite och efter det göra mig iordning för att åka iväg.
vi åker vid 3 och hemma på söndag, dock åker jag direkt till jönköping från örebro till mormor&morfar. ska åka tåget själv, känns inte så himla bra asså eftersom jag är kass på sånt där..
ska iaf be min syster slänga upp ett inlägg eller två så ni får något att kika på innan söndag.

men nu: packa. kyssss


Kommentarer
Postat av: filippa

jag bloggar gäääärna! :D <3

2011-06-03 @ 13:04:23
Postat av: Anonym

är du o Fju typ på G lr? :)

2011-06-03 @ 16:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback